keskiviikko 24. kesäkuuta 2009

Automaattimainontaa

Intialaisessa mainonnassa on yksi asia, joka ajoittain syö ihmistä. Kännykkä pirisee -tuntematon numero. Vastatessa mongertaa jokin automaattiääni jotain randomia. Yleensä niistä ei saa edes selvää, kun ovat hindiä. Kuitenkin maassa, jossa on aivan liikaa tuntemattomia numeroita tuollainen ylimääräinen soittelu on ärsyttävää. Pakko on vastata, vaikka todennäköisyys automaatista on suuri.

Muuten mainonnan määrä ei ole yhtään sen suurempi kuin Suomessakaan. Tunnin ohjelmat katkeavat neljästi, mutta mainosten kokonaiskesto on suunnilleen sama. Tienvarsimainokset tuovat mieleen ajat lapsuudesta ja muita mainoksia täällä ei juurikaan ole. Toki kauppojen sisällä on sitä ja tätä tarjousta, mutta ne on muutenkin oppinut sivuuttamaan. Mainokset on niin helppo jättää huomiotta, varsinkin kun vieraassa maassa korostetaan eri asioita, joita on itse tottunut katsomaan

Kadunvarsimainos, joka pysäytti:


2 kommenttia:

simran kirjoitti...

IIks! Mullon kans kuva tästä! Minun piti joskus kysyä oletko sattunut näkemään!!

zitrone kirjoitti...

Hehe :)